Quick Search

Tibetan singing bowl music,sound healing, remove negative energy.

528hz solfreggio music -  Attract Wealth and Abundance, Manifest Money and Increase Luck

Your forum announcement here!

Free Advertising Forums | Free Advertising Board | Post Free Ads Forum | Free Advertising Forums Directory | Best Free Advertising Methods | Advertising Forums > Other Methods of FREE Advertising > Online Classifieds Directory

Online Classifieds Directory Online Classifieds are an often over looked method of FREE Advertising and way of getting your brand name out there, but just ask around...they work, if you work them.

Reply

Thread Tools Search this Thread Display Modes
Old 07-31-2011, 12:06 PM   #1
sangma49

Default Tiffany Ring Nej

Bertil Månsson är framförallt känd som bilföretagare, född i Bjärnum,Tiffany Ring, som bott lite var stans i Sverige och även i USA. Efter twenty år hemifrån tyckte han det var dags att komma hem. Samtidigt blev Qvarnfors ledigt och Bertil slog until.
Miljön är magnifik. Huset liksom tronar över de 30 000 kvadratmeter stora ägorna och ligger med svartblänkande tak som en pärla i allt det gröna.
Han föll för huset för att det var vackert. Tanken om det vackra verkar ha genomsyrat hela bygget när det uppfördes 1916 och stod färdigt 1918.
– Att det skulle vara vackert var viktigast. Ibland har det praktiska fått stå tillbaka,Tiffany Keys, här finns fönster mitt i en garderob bland annat, konstaterar Bertil när vi blickar upp i den öppna ytan mot andra våningen.
Han har varit noga med att försöka återställa huset som det såg ut när löjtnanten Thore Virgin (sedermera känd boksamlare) lät bygga huset åt sig själv och sin maka Vera Wachtmeister.
Fortfarande finns här också inredning från när huset byggdes, bland annat ett matsalsmöblemang med tillhörande skåp.
Kuriosa? Jodå. Thore Virgin lät beställa två porträtt, troligen i brons, av honom själv och Vera. Dessa prydde vars sin salsvägg i nedervåningen. Men skulpturerna stals.
– När jag köpt huset kom det hit en man som lovat en annan person på dennes dödsbädd att återlämna porträtten till huset,Tiffany Novo, berättar Bertil.
Men att ha ett hus med tolv rum och med 200 kvadratmeter per våningsplan (plus källare) kräver både jobb och ansvar. Bara att klippa gräsmattan tar fem, ###### timmar.
– På vintrarna tycker jag om att vistas i varmare länder. I vintras var jag i Thailand och då var jag hela tiden tvungen att se till att folk kom och tittade until huset,Tiffany Online, skottade och kollade värmen. Och så vill jag ha förändring, berättar Bertil om varför han vill sälja.
Spekulanter finns redan. Tio miljoner kronor är mycket pengar. Men kundkretsen finns och spekulanter har redan hört av sig until mäklaren efter att huset kommit ut på marknaden så sent som i förra veckan.
– Mäklaren sade att om huset legat i närheten av Stockholm kunde man begärt thirty miljoner kronor.
Han sörjer inte att det nu börjar bli dags att lämna, även om han är beredd på att en försäljning kan dra ut på tiden.
– Nej, jag gifter mig inte med grejor, berättar han.
Vart han ska ta vägen nu vet han inte. Men avslöjar ändå att något av en dröm är södra Italien.
– Kanske ett ställe med citroner och apelsiner i någon lite by med bara lokalbefolkning och inga turistande svenskar, resonerar han.
Bertil Månsson, snart 72,Tiffany Et Co, ska tillbringa sommaren hemmavid men är annars mycket glad för att resa. Och inte minst: Spela golf.
Pensionerat sig har han inte heller.
– Nej, jag äger någral skogsfastigheter och så är jag verksam i en del fastighetsbolag,Tiffany Heart Bracelet Safari, förklarar han.
  Reply With Quote

Sponsored Links
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules